Kategorie

Informace

Follow us on facebook

   PARTNERSKÝ WEB




Nejprodávanější produkty

Obchodní podmínky


I. Úvodní ustanovení:

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále též „kupující“ ) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je provozován prodávajícím na webové stránce www.emotors.cz.


II. Uzavření kupní smlouvy

Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží v on-line obchodě jsou konečné, tj. včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. V ceně nejsou zahrnuty náklady na dodání zboží, tyto se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost smluvních stran uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku internetového obchodu)

  • možnosti volby způsobu úhrady kupní ceny zboží a způsobu doručení objednávaného zboží a

  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou pro něj srozumitelné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku potvrzení objednávky.

Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce nebo registraci.

V případě změny cen zboží, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu s osobami, které dříve podstatným způsobem porušili kupní smlouvu.


III. Uživatelský účet

Registrací provedené na webové stránce internetového obchodu se kupující může přihlašovat do svého účtu, kde může objednávat zboží, upravovat kontaktní údaje a má přehled o svých objednávkách. Při registraci je kupující povinen uvést správné a pravdivé veškeré údaje a není oprávněn poskytovat tento účet k užívání třetí osobě.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, pokud není využíván více jak jeden rok nebo v případě porušení povinností plynoucích z uzavření kupní smlouvy nebo při porušení obchodních podmínek.


IV. Dodací podmínky

Většina zboží, která je uvedená v internetovém obchodě je skladem. Dodací lhůta tedy závisí od dostupnosti zboží. Pokud je zboží skladem, objednávka je vyřízená a expedována nejpozději druhý následující pracovní den po přijetí objednávky. Výjimkou je zboží, které není přímo u nás na skladě. Toto zboží odesíláme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 5-7 pracovních dnů. Může se stát, že objednané zboží není skladem nejenom u nás, ale i u dodavatele. V takovém případě Vás budeme neprodleně kontaktovat. Dále dodací lhůta závisí na správném vyplnění údajů do objednávkového formuláře. Proto dbejte, aby údaje pro odeslání zásilky byly kompletní, včetně telefonního čísla. Pokud zjistíte, že Vaše údaje uvedené v objednávkovém formuláři nejsou správné, neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo mailem (viz. Kontakt).

Místem dodání se rozumí adresa uvedená v objednávkovém formuláři jako dodací adresa, pokud není uvedeno v poznámce jinak.


V
. Způsoby platby - Ceny dopravy

  1. Platba na dobírku

  2. Platba bankovním převodem

  3. Platba PayPal

1. Platba na dobírku

Zboží, které jste si objednali, Vám bude zasláno na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři Vámi zvoleným přepravcem. Cena za zásilku budete hradit v hotovosti řidiči při převzetí zásilky (zboží + přepravné+dobírka ).

Balné ani manipulační poplatek neúčtujeme.

2. Platba bankovním převodem

Po přijetí objednávky bude zboží nejprve připraveno a následně Vám bude zaslaná zpráva společně s fakturou se všemi potřebnými platebními údaji. Jakmile bude platba připsána na účet prodávajícího, bude Vaše objednávka ihned expedována. Pro urychlení expedice je možné zaslat kopii o provedené platbě. V takovém případě zboží ihned expedujeme, nejpozději však druhý pracovní den.

Balné ani manipulační poplatek neúčtujeme.

3. Platba PayPal

Po přijetí objednávky bude zboží nejprve připraveno a následně Vám bude zaslaná zpráva společně s fakturou se všemi potřebnými platebními údaji. Jakmile bude platba připsána na účet prodávajícího, bude Vaše objednávka ihned expedována. Při platbě PayPal je účtován příplatek 3,3% z ceny objednávky.

Balné ani manipulační poplatek neúčtujeme.


Ceny dopravy


Dopravu zboží pro Českou republiku zajišťují společnosti Geis, PPL a Česká pošta(dále ČP) s dodáním obvykle do 24 hodin.

Doprava do zahraničí je zajištěna společnostmi Geis a ČP. Dodací lhůta se pohybuje od 2-7 pracovních dní dle destinace. V některých případech může být i delší.

Doprava zdarma je pouze pro vybrané položky z nabídky obchodu a vždy je zřetelně označena v detailu položky - „Doprava zdarma“

Ceny pro přepravu v rámci České republiky

  • při zvolení platby na dobírku v rámci ČR:

Zásilka zaslána prostřednictvím přepravní služby Geis, dodací doba do druhého pracovní dne: 115,-Kč

Zásilka zaslána prostřednictvím přepravní služby PPL, dodací doba do druhého pracovního dne: 130,-Kč

Zásilka zaslána prostřednictvím České pošty, služba Balík Do ruky, dodání do druhého pracovního dne: 140,-Kč

  • při zvolení platby na bankovní účet:

Zásilka zaslána prostřednictvím přepravní služby Geis, dodací doba do druhého pracovní dne: 75,-Kč

Zásilka zaslána prostřednictvím přepravní služby PPL, dodací doba do druhého pracovního dne: 90,-Kč

Zásilka zaslána prostřednictvím České pošty, služba Balík Do ruky, dodání do druhého pracovního dne: 100,-Kč

Menší jednotlivá zásilka do 100g Česká pošta, služba Doporučené psaní, obvykle do druhého pracovního dne: 50,-Kč

  • při zvolení platby PayPal

Zásilka zaslána prostřednictvím přepravní služby Geis, dodací doba do druhého pracovní dne: 75,-Kč

Zásilka zaslána prostřednictvím přepravní služby PPL, dodací doba do druhého pracovního dne: 90,-Kč

Zásilka zaslána prostřednictvím České pošty, služba Balík Do ruky, dodání do druhého pracovního dne: 100,-Kč

Menší jednotlivá zásilka do 100g Česká pošta, služba Doporučené psaní, obvykle do druhého pracovního dne: 50,-Kč


Cena přepravy do zahraničí

  • platba bankovním převodem nebo PayPal.

Cena přepravného do zahraničí se bude řešit individuálně. Při kalkulaci přepravného je brán ohled na hmotnost a rozměry zásilky. Kalkulace dopravného bude zaslána na Vámi uvedenou e-mail adresu v co nejkratším možném termínu. Teprve po výběru přepravce a souhlasu s výši dopravného ze strany kupujícího, bude odeslána faktura pro platbu bankovním převodem nebo PayPal a následně zásilka expedována. Cena zboží bude navýšena o cenu Vámi vybraného přepravce.


VI. Odstoupení od kupní smlouvy

V případě, že je kupní smlouva uzavřena v internetovém obchodě, má kupující právo dle ustanovení §1829 odst.1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy a bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední dodávky zboží.

Pro uplatnění odstoupení od kupní smlouvy musí kupující o svém odstoupení informovat prodávajícího elektronickou poštou na adresu prodávajícího info@emotors.cz nebo dopisem doručeným na adresu prodávajícího(adresa viz. Kontakt). Kupující tak musí učinit před ukončením lhůty 14 dní od převzetí objednávky. Odstoupení od kupní smlouvy bude kupujícímu potvrzeno prodávajícím.

Kupující zašle obratem zboží zpět, nejpozději však do 14 dnů od data odstoupení, na adresu prodávajícího (adresa viz. Kontakty). Zboží musí být vráceno nepoškozené, v původním obalu, neopotřebené, čisté, ve stavu a hodnotě, v jaké mu bylo doručeno.

V případě, že kupující řádně odstoupí od kupní smlouvy, vrátí prodávající všechny peněžní prostředky včetně nákladu za dodání, přijaté od kupujícího a to formou převodu na uvedený účet kupujícího. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky do doby než mu bude zboží doručeno.

Pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Dále kupující bere na vědomí a souhlasí, že pokud bude zboží vráceno bez původního obalu, bude povinen uhradit prodávajícímu částku ve výši 20% z pořizovací ceny a prodávající bude oprávněn jednostranně započíst tento svůj nárok na zaplacení zde uvedené částky proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Kupující bere na vědomí, že v případě odstoupení od kupní smlouvy ponese náklady spojené s navrácením zboží.


Odstoupení od smlouvy prodávajícího
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu

  • vyprodání zásob
  • nedostupnosti zboží
  • nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží, dohodnutého v kupní smlouvě, přerušil výrobu nebo provedl takové závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy
  • z důvodů zásahu vyšší moci
  • nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené smlouvou
  • nebo pokud zboží již nelze dodat v ceně stanovené smlouvou



VII. Záruční podmínky a reklamace

Reklamace se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb Občanského zákoníku, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, tzn.:

  • zboží má vlastnosti, které byly prodávajícím nebo výrobcem uvedeny

  • zboží je určeno k použití, které prodávající uvádí nebo ke kterému je věc obvykle používána

  • zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží s vadou nebo se vada projeví do 6 měsíců od převzetí zboží, musí prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu vadu odstranit a to podle požadavku kupujícího. Kupující má právo na jeho výměnu nebo opravu. Pokud není v možnosti prodávajícího vyhovět požadavkům kupujícího, může kupující žádat o přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy. Toto ustanovení neplatí v případě, že kupující o vadě věděl nebo vadu zboží sám způsobil.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • poškození zboží při přepravě ( Pokud je zjištěno poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce. Také lze za přítomnosti dopravce provést kontrolu a v případě zjištění poškození dopravou vždy sepsat protokol o škodě. Veškeré zasílané zboží je při přepravě pojištěno a odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce ).

  • zboží bylo poškozeno neodbornou instalací, nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje). Zboží v záruce nelze rozebírat nebo modifikovat bez výslovného souhlasu prodejce. Kupující tak činí na vlastní nebezpečí s vědomím ztráty nároku na reklamaci.

  • zboží bylo používáno v rozporu se zamýšleným účelem užití nebo v podmínkách, pro které není zboží určeno.

  • zboží bylo poškozeno působením živlů.

  • zboží bylo poškozeno mechanicky nebo nadměrným zatěžováním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

  • záruka se nevztahuje na vady způsobené provozem a běžným opotřebením.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů.

Záruční podmínky pro Li-Po a další Li-XX baterie.

Zvláštní případ jsou Li-Po baterie.

Řadí se do kategorie spotřebního zboží s omezenou životností. Životnost baterie závisí na použití, způsobu dobíjení a počtu dobíjecích cyklů. Proto nelze baterie reklamovat po několikaměsíčním používání z důvodu snížení kapacity.

Doporučení při převzetí Li-Po baterie:

Baterie jsou u nás kontrolovány při naskladnění od dodavatele a následně v moment expedice.

Baterie jsou opatřeny z výroby originálními konektory. Po převzetí doporučujeme si baterie okamžitě prohlédnout, změřit a vyzkoušet (vybít-nabít). Baterie kontrolujte vždy s originálními konektory.

Nelze uplatnit reklamaci v případě, že byly tyto konektory měněny za jiné pro velké riziko možného zkratu při této manipulaci. Doporučujeme vždy přizpůsobit konektory na ESC (regulátoru). Baterie budou přijímány k reklamaci pouze s originálními konektory a mechanicky nepoškozené.

Nelze uplatnit reklamaci pokud jsou baterie naražené, promáčknuté nebo s jinak poškozeným obalem.

Záruční doba baterií zaniká nesprávným používáním, například nadměrným vybíjením baterie (u Li-Pol článků pod 3,0V na článek), které již poškozují baterii, přebíjením baterie (u Li-Po článků nad 4.2V na článek), špatným skladováním baterie nebo skladováním baterie při napětí, které není pro konkrétní typ vyhovující. Taktéž nelze uplatnit reklamaci u baterií, které byly poškozeny nesprávně zvolenou nabíječkou, poškozenou nabíječkou nebo byly nabíjeny s nesprávným nastavením nabíječky.

Prodávané baterie mají od výrobce nalepeno vlastní jedinečné sériové číslo a tudíž je nelze zaměňovat a je nutné tento štítek na baterii zachovat pro případ možné reklamace. Baterie reklamované do 30 dnů od nákupu se štítkem, kde je číslo viditelné a nesetřené reklamujeme okamžitou výměnou (platí pro baterie reklamované do 30 dnů od nákupu). V ostatních případech je každá baterie posuzována zvlášť s ohledem na její používaní a nabíjení.

Je nutné si uvědomit, že záruční lhůta se vztahuje pouze na výrobní vady.


VIII. Postup při reklamaci

  • O reklamaci nás informujte předem e-mailem nebo písemnou formou (adresy viz. Kontakty)

  • Vyplňte reklamační protokol (ke stažení ZDE), kde uvedete požadované kontaktní údaje a důvod reklamace, podrobný popis závady nebo popis, jakým způsobem závada vznikla

  • Zboží zajistěte proti případnému poškození při přepravě, do obsahu zásilky vložte reklamační protokol spolu s kopii dokladu o koupi a zašlete zpět k prodejci. Zboží zašlete pokud možno v originálním a nepoškozeném balení jako balík (ne na dobírku-dobírka bude odmítnuta) na adresu prodávajícího viz. Kontakty.

  • Při reklamaci hradí kupující výdaje za dopravu do sídla firmy prodávajícího, ale pouze do výše minimálních prokazatelných nákladů na přepravu a prodávající po uznané reklamaci hradí výdaje na dopravu kupujícímu.

Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prodávající si vyhrazuje právo dle § 19 z.č. 634/1992 Sb. po dohodě s kupujícím prodloužit reklamační lhůtu o dobu potřebnou k odbornému posouzení vady zboží.


IX. Průběh reklamace


Oprávněnost každé reklamace a posouzení odstranitelnosti či neodstranitelnosti vady provede odborný odpovědný pracovník prodávajícího a své stanovisko sdělí kupujícímu.

Pokud bude zjištěno, že závada nespadá do záruky, bude o tom kupující neprodleně obeznámen a po odsouhlasení hradí náklady na posouzení a opravu výrobku kupující. Sazby za mimozáruční opravy jsou uvedeny v odstavci XI. Servisní podmínky.


X. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@emotors.cz.

  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz. http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

  4. U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


XI. Servisní podmínky

  1. Servisními podmínkami se řídí pozáruční a mimozáruční práce.

  2. Cena servisních prací je 420,-Kč/hodinu včetně DPH, pokud není předem dohodnuto jinak. Cena je účtovaná za každou započatou ½ hodinu. Cena náhradních dílů a spotřebního materiálu je dle aktuálních cen uvedených na stránkách internetového obchodu v čase prováděných prací.

  3. Po přijetí zboží k opravě je provedena diagnostika závady a zákazník je informován o předběžné ceně opravy. Servisní práce budou zahájeny až po odsouhlasení ceny zákazníkem.

  4. Pokud zákazník odmítne navrhované práce, bude požadovaná úhrada za provedení diagnostiky 150,-Kč včetně DPH a úhrada za případné dopravní náklady v prokazatelné výši pro přepravu zboží zpět k zákazníkovi.

  5. Pokud se vyskytnou během servisních prací další skryté závady, bude zákazník informován a bude požadováno schválení navýšení ceny opravy.

  6. Náklady na dopravu pro zpětné zaslání hradí zákazník.


XII. Sekce výprodej

Zde jsou nabízeny produkty které jsou určeny k doprodeji nebo mají vadu (například způsobenou dopravou) nebo se jedná o zboží po opravě. U všech těchto položek bude uveden důvod zařazení do této sekce, zvýhodněná cena, upozornění na možné poškození (například obalu) a fotodokumentace demonstrující rozsah poškození.

Na zboží se vztahuje běžná záruka, pokud není uvedeno jinak.

Do této sekce může být zařazeno také bazarové zboží. U každé této položky bude toto zřetelně vyznačeno a nelze uplatnit běžnou záruku. Prodávající může po dohodě poskytnou dohodnutou dobu na vyzkoušení produktu.


XIII. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je upravena zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů uváděných při registraci nebo v objednávce.

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

Zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícím kupujícímu je na volbě zákazníka při registraci nebo objednávce.


XIV. Odpovědnost za úplnost a správnost údajů

Informace na webových stránkách internetového obchodu jsou v některých případech přebírány o mohou obsahovat technické nepřesnosti nebo jiné chyby. Prodejce tedy nemůže bezvýhradně garantovat úplnost a správnost všech údajů. Provozovatel obchodu nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody způsobené použitím informací z internetového obchodu, pokud nebyly tyto informace kupujícímu písemně potvrzeny ze strany prodávajícího.


XV. Závěr

Odesláním objednávky vyslovuje kupující souhlas s těmito obchodními podmínkami a byla uzavřena kupní smlouva.